9 ,0
Palletcentrale wordt beoordeeld met een 9,0
Gratis verzending v.a. €550,-
100% beschikbaarheidsgarantie
Marktleider in verkoop van nieuwe & gebruikte pallets

Klantenservice

Bij de Palletcentrale vindt u vele typen en soorten pallets en aanverwante producten. Wij hebben meer dan 500.000 pallets op voorraad en leveren onze klanten vanuit onze vestigingen in Rotterdam, Moerdijk, Sas van Gent, Middenmeer en Helmond. Bij de Palletcentrale kunt u nieuwe en gebruikte pallets en aanverwante producten kopen, pallets huren en overtollige pallets verkopen. Onze moderne palletfabriek, met een productiecapaciteit van meer dan 2,5 miljoen pallets per jaar, produceert alle mogelijke standaard en klantspecifieke pallets. Met een breed assortiment, meerdere vestigingen en een palletfabriek zorgen wij voor een totaaloplossing voor uw pallets. Bij de Palletcentrale vindt u vele typen en soorten pallets en aanverwante producten. Wij hebben meer dan 500.000 pallets op voorraad en leveren onze klanten vanuit onze vestigingen in Rotterdam, Moerdijk, Sas van Gent, Middenmeer en Helmond.

Bij de Palletcentrale kunt u nieuwe en gebruikte pallets en aanverwante producten kopen, pallets huren en overtollige pallets verkopen. Onze moderne palletfabriek, met een productiecapaciteit van meer dan 2,5 miljoen pallets per jaar, produceert alle mogelijke standaard en klantspecifieke pallets. Met een breed assortiment, meerdere vestigingen en een palletfabriek zorgt de Palletcentrale voor een totale pallet oplossing.

Bestelling


Nadat u het gewenste artikel gevonden heeft hoeft u nog maar enkele stappen te volgen.

Minimum orderbedrag

Wij hanteren een minimum orderbedrag van €275,00.

Winkelwagen

Op de product pagina’s van onze webshop kunt u een aantal pallets kiezen. Daarbij kunt u bij veel pallets kiezen voor de optie HT-behandeling. Vervolgens kunt u de pallets in uw winkelmand plaatsen. Uw winkelmand kunt u ten allen tijden wijzigen. Het is ook mogelijk om meerdere producten aan uw winkelmand toe te voegen. U kunt dit per product op de product pagina doen.

Uw winkelmand bekijkt u eenvoudig en snel door in het hoofdmenu op ‘winkelmand’ te klikken. Door op de optie ‘wijzig uw winkelmand’ te klikken, kunt u de inhoud van uw winkelmand wijzigen voor bestellen.

Wanneer u op de button ‘Doorgaan naar afrekenen’ klikt, gaat u naar de afrekenpagina om uw bestelling af te ronden.

Afrekenen

Op deze pagina kunt u uw bestelling afrekenen en daarmee afronden. U dient alle verplichte velden in te vullen. Het is mogelijk om te kiezen voor een afwijkend afleveradres. Als het afleveradres niet gelijk is aan het factuuradres, vink dan het vakje aan onderin de pagina naast de tekst “verzenden naar een ander adres”.

Verzending en betaalmogelijkheden
Nadat u alle gegevens correct heeft ingevuld selecteert u een verzendmethode. Hier kunt u kiezen voor verzending of afhalen van uw bestelling.
U kunt de betaling voltooien door middel van de volgende betaalmogelijkheden: iDEAL, Betalen op rekening (betaaltemrijn 8 dagen); Maestro; Mastercard; Visa; Bancontact / Mistercash; Sofort; Paypal. Zodra alles correct is ingevuld klikt u op de button “bestelling plaatsen”.

Betalen

Indien u kiest voor online betalen, volgt u de instructies op de betaalpagina. Nadat de betaling voltooid is ontvangt u een overzicht van uw order.



Indien u de bestelling wilt aanpassen nadat deze geplaatst is kunt u dat het beste zo snel mogelijk doen door telefonisch contact op te nemen op +31 (0)168 357010. (buiten kantooruren via e-mail info@palletcentrale.nl). Indien de order nog niet is verwerkt in ons logistieke proces, zijn wij mogelijk nog in staat om de bestelling aan te passen. Indien de bestelling al is verwerkt, is het doorvoeren van wijzigingen helaas niet meer mogelijk. Controleer altijd de bestelling en uw gegevens zorgvuldig voordat u de bestelling afrondt!


Wilt u de producten zelf komen ophalen op één van onze vestigingen dan is dit mogelijk. Bij elk product staat aangeven waar deze afgehaald kan worden, als dit niet aangeven staat raden wij aan om vooraf telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op +31 (0)168 – 357010. Op al onze vestiging is er de mogelijkheid om zowel met PIN als contant te betalen.

Retouren en ruilen


Ondanks dat wij altijd proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en dat de zending retour gestuurd moet worden. Retourzendingen dienen gemeld te worden met een retourformulier. Het retourformulier kunt u hier vinden. Meld binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling dat de bestelling niet voldoet aan de verwachtingen. Na ontvangst van dit formulier nemen wij contact met u op over de verdere procedure. Bij akkoord voor de retourzending ontvangt u van ons een retournummer die u kunt melden op het retourformulier wat bij de zending bijgesloten dient te worden.
Verzendkosten komen voor uw eigen rekening tenzij er sprake is van een onjuiste levering door ons. Indien wij het product beschadigd of onvolledig terug ontvangen zullen we kosten in rekening brengen om het product te herstellen. Afhankelijk van de afspraken die we met u hebben gemaakt over de oplossing zal er een vervangend product worden verstuurd of storten we het aankoopbedrag (minus eventueel gemaakte kosten voor reparatie) binnen 10 dagen terug op uw rekening.

Retouradres:
Palletcentrale BV
t.a.v. afdeling retouren
Houtsnipweg 2
4791PC Klundert



Wij nemen alleen onbeschadigde producten retour die gekocht zijn via www.palletcentrale.nl. Als het product gebruikt of beschadigd is kan het zijn dat wij niets of slechts een gedeelte van het factuurbedrag crediteren. Ruilen is alleen mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel.
Ruiling is niet mogelijk indien:
• Het speciaal voor u op maat is gemaakt
• Het artikel gebruikt is
• Niet meer in originele verpakking of beschadigd is


U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel retourneren mits u voldoet aan de eisen voor een retour melding. Na deze periode nemen wij geen producten meer retour.

Bezorging

Levering binnen 3 werkdagen
Uw bestelling wordt uiterlijk binnen 3 werkdagen bij u geleverd. De werkdag voor de levering krijgt u hiervan bericht. Orders worden standaard tussen 08.00 en 18.00 geleverd.

24-uurs levering
Indien u heeft gekozen voor 24-uurs levering en de bestelling op werkdagen voor 15.00 uur is besteld en betaald, wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd.

Vertraging
Mocht er onverhoopt vertraging ontstaan in de levering, dan brengen we u hiervan uiteraard op de hoogte, wij zullen dan met u overleggen wat de beste oplossing is. Indien u dan wilt annuleren wordt de bestelling gecrediteerd.



Wij versturen onze pakketzendingen met eigen transport of met ons vaste distributiepartner.
Levering vindt plaats op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur. De zending wordt tot aan de deur op de begane grond geleverd.

Nederland (m.u.v. Waddeneilanden) & België

Franco verzending vanaf 550,00 euro excl. btw.
Wanneer niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, rekenen wij verzendkosten van €39,- excl. btw voor Nederlandse bestemmingen en €79,- voor Belgische bestemmingen.

Waddeneilanden

De verzendkosten naar de Waddeneilanden worden op een andere manier geregeld, deze worden berekend in de winkelwagen. De levertijd naar de Waddeneilanden is circa 7 dagen.

24 uurs levering

Voor een 24-uurs levering hebben wij afwijkende kosten:

  • €52,50 excl. BTW binnen Nederland.
  • €92,50 excl. BTW buiten Nederland.

Voor een 24-uurslevering dient op een werkdag voor 15:00 besteld te worden. De bestelling wordt vervolgens de volgende werkdag geleverd.

Geen ontvangst

Wanneer bij levering volgens afspraak de koper het product niet in ontvangsten heeft genomen wegens afwezigheid of weigering van het aangekochte product, behoudt de Palletcentrale het recht om aanvullende transportkosten in rekening te brengen.

Helaas kunnen wij niet leveren naar campings. Wij leveren normaliter tot aan de drempel, dit levert bij campingadressen de nodige problemen op. Wij willen onze klanten van de beste service voorzien. Deze kunnen wij op campingadressen niet bieden. Daarom behoort levering op of aan campings in geen geval tot de mogelijkheden. 

Algemeen


Heeft u vragen? Neem dan hiervoor een kijkje op onze pagina met veelgestelde vragen. Staat de vraag hier toch niet tussen? Neem dan contact met ons op via de chat, mail of telefoon. Op maandag t/m donderdag zijn we telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)168-357010 van 8.00 – 16.30uur. Op vrijdag zijn we bereikbaar van 8.00 – 15:30uur. We proberen uw mail op dezelfde werkdag te beantwoorden, via chat krijgt u direct antwoord (mits er een medewerker beschikbaar is).


Openingstijden: Maandag t/m donderdag van 08:00 – 16:30uur, op vrijdag tot 15:30uur.


Voor alle algemene informatie verwijzen we u door naar de contact pagina